domingo, 16 de septiembre de 2012

Valoració de les meves competències.

En la nostra feina com a docents, considero molt important reflexionar sobre la pròpia tasca i el nostre perfil com a professionals de l’educació, per tant, és necessari identificar les competències que tenim adquirides i aquelles que necessitem millorar.

En la meva opinió, valoro positivament que una de les competències que he adquirit al llarg del temps, és el treball en equip perquè a l’escola tots formen part d’un gran equip i el nostre aprenentatge també està en la realització d’una feina amb objectius comuns i sempre tenint present la importància dels infants.

Una altra competència que considero que desenvolupava en la meva feina de pràctiques i més tard com a educadora, era informar i implicar als pares, per jo és indispensable la comunicació i bona relació amb els pares, donar confiança i que ells tinguin el sentiment de ser persones importants en el treball de l’escoleta no és una tasca fàcil, però tampoc impossible, des de la meva experiència he après que és molt important i s’ha de treballar per aconseguir-ho.

D’altra banda, les competències que he de millorar, per una banda i la més complexar per jo, és emprar les tecnologies de la informació, no tinc masses habilitats amb l’ordinador, o més bé m’he adonat que el que jo considerava que tenia un coneixement mitjà a resultat que no, hi vull continuar amb aquest aprenentatge perquè les noves tecnologies són el futur i moltes escoles treballen emprant aquests mitjans per comunicar-se amb les famílies i els propis alumnes.

Una altra competència a millorar, per la seva complexitat i la falta d’experiència, seria la de gestionar la progressió dels aprenentatges, crec que és una competència imprescindible i per tant a millorar, és una tasca a destacar del mestre, però en l’actualitat per falta d’experiència encara no he assolit, tot i que espero en un futur aconseguir un bon bagatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario