domingo, 16 de septiembre de 2012

Les meves pors.

Per poder arribar a plantejar les meves pors, he necessitat d’una estona de reflexió per poder-les ordenar, ja que a la vegada que ho pensava em sorgien de noves.

Quan penso en la meva futura tasca com a docent, em passen pel cap moltes dubtes i angoixes. Intentaré plasmar aquelles que considero més importants.

-La relació amb altres mestres de la mateixa línea educativa serà adient?.
-Els primers dies dintre de l’aula sabre controlar la situació de nervis o aquesta em sobrepassarà i em jugarà males passades?. - Saber ajudar als nens a satisfer les seves necessitats?.
-Com serà la relació amb les famílies? Mostraré seguretat i confiança?.
-Tindré capacitat d’observació? -Saber ajustar-me a les expectatives de les famílies?
-Serè capaç de demanar ajuda a altres docents o inclòs a les famílies quan ho necessiti?.
-Si l’escola treballa mitjançant una metodologia que a mi no m’agrada, com ho podré fer per a canviar la situació dintre de la meva aula?.
-Connectaré bé amb els nens?.
-Com he d’actuar davant situacions complicades amb les famílies?.

 •A l'hora de realitzar tutories amb els pares, entrevistes o reunions de curs seré capaç de transmetre tot el que vull que entenguin les famílies?
•Por a l'acollida tant per part dels infants, famílies i personal de l'escola
•Por a saber diagnosticar o no diagnosticar un trastorn o un infant amb n.e.e.
•Por a què en algun moment donat no faci bé la meva feina, o no sapi com resoldre-la.
•Por als sentiments, a no saber controlar-los •Por a no tenir els suficients coneixements com per poder duu una classe tota sola.
•Por a comunicar a les famílies algun moment delicat, alguna necessitat educativa especial del seu fill, com transmetre a les famílies la notícia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario