domingo, 16 de septiembre de 2012

Cóm són els centres d'educació Infantil?

El centre on jo vaig realitzar les meves pràctiques va ser un centre privat, però amb molt bona organització, amb un bon equip d’educadors, amb una filosofia de treball coherent i unes instal•lacions prou bones.

El centre consta d’una aula per nadons, dos aules de 1-2 anys que està dividida segons el mes de naixement dels infants i dos aules de 2-3 amb el mateix criteri. Podem dir que el centre és prou ampli, a més té una sala de psicomtricitat condicionada per dita activitat i amb els materials necessaris.

Els espais interiors de les aules, estan molt equipats amb els banys dintre de les pròpies aules, espais preparats per al descans del infants i espais per gaudir.

A les escoletes també hi podem trobar espais a l’aire lliure i amb espais destinats a diferents activitats, en l’escoleta on jo vaig fer les pràctiques hi podien gaudir de dos patis, un arener, etc. Tot i que, el centre era molt complet, hem de ser conscients que també hi ha errades i que no existeix un centre ideal ni perfecte. 

Des de el meu punt de vista, es pot crear un centre ideal en quant a espais, però on més s’ha de treballar és en la part de l’equip humà, que és el que realment fa que un centre sigui un bon centre educatiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario