domingo, 16 de septiembre de 2012

Bones pràctiques de l’aula/D’afo d’aula

Tal i com ja he esmentat abans, les bones pràctiques que vaig poder observar a l’escoleta on jo vaig realitzar les pràctiques, implica que ja he mostrat una part del Dafo del centre.

A continuació, exposaré les bones pràctiques que vaig poder observar que es duien a terme dintre de l’aula. Per portar a terme aquesta tasca, realitzaré un Dafo d’aula, però només exposaré una part, és a dir, tractaré les fortaleses i les oportunitats.

•Fortaleses:

- Moments dedicats única i exclusivament al lloc lliure, és a dir, els infants tenen moments en els quals ells mateixos decideixen que volen fer, a que volen jugar o amb qui.
-Bona relació dels educadors, tant amb les famílies com amb els infants i la resta de personal del centre.
-Treball per rutines i bona organització de les tasques.

 •Oportunitats:
-Participació de les famílies. Això és un aspecte molt positiu, ja que sense el recolzament d’aquestes seria impossible dur a terme sortides o realitzar activitats fora del centre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario