domingo, 16 de septiembre de 2012

Revisió del meu contracte d'aprenentatge.


En relació a la revisió del meu contracte d’aprenentatge dir, dir que encara no ha estat viable modificar certs aspectes, ja que per fer-ho necessitaria estar treballant amb infants o fent pràctiques per tenir contacte amb ells i aconseguir el meu propòsit.

Un dels aspectes que més m’angoixen i que considero no és una tasca gaire fàcil per al mestre és la de tractar amb les famílies i més concretament quan s’ha d’informar envers aspectes que afecten a l’educació dels seus fills. Aquesta tasca, pot parèixer una cosa senzilla, però no ho és, no podem oblidar que hi ha pares que no volen acceptar segons quines circumstàncies especialment si els implicats són els seus fills. És per aquesta raó que penso, que un mestre acaba dominant aquets tipus de situacions amb molta experiència, tacte i coneixent a les famílies.

Per finalitzar, he de dir que en la meva revisió de contracte d’aprenentatge, he millorat en quant a les noves tecnologies, ja que poc a poc i gràcies a les meves companyes estic aconseguint ampliar els meus coneixements tecnològics que eren bastant primitius. D’altra banda dir, que l’any que ve quan realitzi el pràcticum de 3-6 a l’escola espero pugui modificar i millorar el meu contracte i treballaré per modificar-ho. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario